Prowadzenie imprez sprzedażowych FMCG, animacje sprzedaży

Animacje sprzedaży FMCG Animacje sprzedaży FMCG

Prowadzenie imprez sprzedażowych FMCG, czyli na przykład animacji sprzedaży to szczególne wyzwanie dla konferansjera. Konferansjer bez doświadczenia na pewno sobie nie poradzi sobie z tym wyzwaniem. Niezbędne jest tu nie tylko ogólne doświadczenie w prowadzeniu imprez, ale również wiedza z zakresu marketingu, psychologii i technik sprzedaży.

Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w branży FMCG zdobyte w międzynarodowych sieciach handlowych. Pracowałem dla najlepszych supermarketów i hipermarketów oraz dystrybutorów artykułów FMCG. Idealnie wpisuję się w tą branżę również uwagi na wykształcenie marketingowe (posiadam tytuł magistra zarządzania i marketingu) a także zainteresowania z zakresu psychologii i technik sprzedaży. "Wisienką na torcie" jest doświadczenie radiowe. Przez prawie 10 lat pracowałem w radio i dzięki temu swobodnie czuję się z mikrofonem, posiadam tzw. radiowy głos, czyli głos, który bardzo dobrze brzmi z głośnika, jest męski [ ;) ], ma właściwy i miły dla ucha tembr. Do tego dodajemy dobrą dykcję, spontaniczność, interaktywność, interakcje ze słuchaczami/ widzami.

Dobra, tyle tego chwalenia się. Działam na terenie całej Polski. Czas to pieniądz, więc po co szukać dalej?