Animacja sprzedaży, imprezy pro-sprzedażowe

Animacja sprzedaży to działanie wykorzystujące wiedzę z zakresu marketingu, reklamy oraz sztuki konferansjerskiej, czasem perswazji i NLP. Celem tych działań jest wzrost sprzedaży poprzez zachęcanie potencjalnych klientów do zakupu. Zamierzony efekt można osiągnąć mówiąc do potencjalnych klientów językiem korzyści.

Reasumując chodzi o to, aby skupić uwagę jak największej ilości potencjalnych klientów na ciekawych ofertach handlowych: promocjach, rabatach, gratisach lub innych atrakcjach zorganizowanych np. z okazji otwarcia czy urodzin galerii handlowej lub hipermarketu. W praktyce sprzedaż animowana jest podczas nocy wyprzedaży, nocy super okazji, nocy zakupów, pikników handlowych, biesiad handlowych, targów, itp.

Sprzedaż jest animowana w oparciu  o gazetkę promocyjną lub inne dodatkowe atrakcje przygotowane dla klientów.

Gwarancją skutecznych animacji (promocji) sprzedaży jest:

  • swoboda wypowiedzi osoby prowadzącej wydarzenie (konferansjera), wyraźne i płynne wysławianie się,
  • spontaniczne i pomysłowe, a przez to autentyczne formułowanie treści wysyłanych komunikatów do słuchaczy,
  • znajomość zasad marketingu, reklamy, copywritingu,
  • ciepły tembr głosu.

Prowadziłem imprezy między innymi dla: Castorama, Auchan, Tesco, Specjał, Czerwona Torebka.

Lokalizacje: Warszawa, Rzeszów, Kraków, Lublin, Katowice, Dębica, Wrocław.